marți, 16 aprilie 2013

Doua picnicuri, doua inghetate, o veverita si-un jeleu......

 Ieri a fost o zi superba de primavara, cea mai frumoasa si mai calduroasa de pana acum, o zi cu 22°C.



Gabri a avut parte numai de surpize placute. Dimineata , de la gradinita i-au dus in parc, unde s-au jucat si au facut picnic. Tot aici ,a vazut o veverita-  'o vevelita adevalata, mami!' si era tare bucuros.
 Dupa-amiaza am iesit la un picnic in familie (G si mami, ca deh, tati mai si munceste). Am pregatit ceva de rontait (fructe si cornulete, 'ca mami, stii ca nu-mi place mancalea lece'), un joculet, o paturica, apa , ne-am echipat si am plecat spre parc, la cel de-al doilea picninc.

 Aici ne astepta Claudia (prietena noastra nemtoaica), cu nepotelele.
 Plus o intreaga comunitate de turcoaice cu copii. Am ramas tare uimita, de cum vin ei in parc- cu catel si cu purcel (vorba vine:), isi aduc de mancare (de regula dulciuri facute in casa), termosul cu ceai, suc, jucarii multe ..... Ceea ce m-a surprins este ca impart cu toti cei din parc, fie ca-i cunosc , fie ca nu.
Asa ca fii-miu s-a ales cu  un croasant de casa, doua inghetate , un jeleu (valeeeeu, mami n-a fost prea incantata de asta dar piticul era bucuros), s-a imprietenit cu copiii si s-a jucat vreo 3h.



 Printre inghetata si jeleuri :) am reusit sa ne jucam cu joculetul nostru 'Number' si sa recapitulam in limba germana fructele, cifrele si culorile. Claudia ne-a dat o mana de ajutor invatandu-ne plurarul fructelor. Vielen Dank, Claudia!


 Am plecat ultimii din parc, Gabri refuzand sa mearga spre casa.
 Cand a venit tati acasa, G i-a povestit ce zi frumoasa a avut  'cu doua picnicuri, doua inghetate, o veverita si-un jeleu'.
Si la culcare, repeta intr-una 'eheeee ce viata flumoasa, cu doua picniculi , doua inghetate, o vevelita si-un jeleu'........
Cat de putin le trebuie celor mici pentru a fi fericiti....ce bine ar fi sa invatam de la ei!


2 comentarii:

  1. Emella... sa zic drept abia acum mi-a picat fisa de ce spuneai tu ca esti departe.
    Si iata cum veverita si-a facut un prieten, Gabri si mai multi, mami traieste si vede viata prin ochii copilului, iar tati se distreaza ascultand povestea zilei spusa de Gabri in felul lui gingas.
    Avem de invatat de la copii! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Miha, ma bucur mai intai de toate ca ne-ai vizitat, virtual! :)
      asa este suntem departe , si ne adaptam incet-incet, exploram, ne imprietenim, invatam....ne bucuram !
      iar de la copii ai de invatat sa stii, cel mai improtant lucru ar fi sa vedem lumea prin ochii lor ....ca noi ce mari, uitam din pacate!

      Ștergere